ما در استودیو گروسیان نیاز به یک هم‌تیمی جدید داریم

اگر طراح تجربه کاربری هستید، با ما تماس بگیرید

ساره موسوی

 

ما مدتی است که تصمیم گرفته‌ایم تیم طراحی‌مان را یک قدم جلوتر ببریم.

تا به حال، طراحی تجربه کاربری، وایرفریم‌ها و ... در تیم طراحی‌مان (که بیشتر تمرکزش به UI، ویژوال و کمی هم برند است،) انجام می‌شد. اما حالا می‌خواهیم با کمک شما قدری حوصله و تمرکز بیشتر به این بخش از پروژه‌هایمان بدهیم. 

 

استودیوی ما هر سال نهایتا چند مشتری اصلی دارد که خوشبختانه معمولا یکی از فعالین اصلی بازارشان هستند. بنابراین معمولا حداقل یک پروژه‌ی جدی با تعداد کاربر زیاد در جریان است که فارغ از جذابیت‌های فنی آن، مسئولیت‌پذیری بالایی هم می‌طلبد؛ اما با همه‌ی این اوصاف، در اینجا با یک لیست ۵۰ تایی از مهارت‌ها روبرو نیستید! چند کار برای ما خیلی اهمیت دارد و می‌خواهیم همین‌ها با تمرکز و کیفیت بالایی انجام شوند:

- نیازسنجی و تحلیل پروژه‌های وب یا موبایل‌مان

- توانایی طراحی Wireframe و User Flow‌های واقع‌بینانه 

- توانایی تعامل نزدیک با تیم طراحی UI استودیو و مشتریان

- توانایی حل مسائل واقعی و جلوبردن پروژه

 

* آشنایی به کار با Sketch یا Adobe XD خوب است، اما ابدا ضروری نیست. اگر بتوانید با قلم و کاغذ هم کارتان را انجام بدهید کافی است.

* برای ما مهم است که همیشه در حال یادگرفتن باشید و ما هم هر کمکی از دستمان بربیاید دریغ نمی‌کنیم.

 

اگر ویژگی‌های بالا را در خودتان می‌بینید و تمایل به همکاری با ما دارید، لطفا رزومه‌ی خودتان را به ایمیل Job@garousian.ir ارسال کنید.

میز کار من

کمپینی برای قدردانی از آدم‌های خوش‌ذوق

ساره موسوی

پشت میز کار شاید یکی از بخش‌های دنیا باشد که همه چیزش توی دست‌های خودمان است. حتی اگر در محل کارمان آن‌قدرها که باید قدرت نداشته باشیم، اما وقتی پشت این میز می‌نشینیم، انگار وارد قلمروی شخصی خودمان می‌شویم. دنیایی کوچک که به تمام جنبه‌هایش تسلط داریم و می‌توانیم هر طور که می‌خواهیم بچینیمش. شاید خیلی‌ها را دیده باشید که میز کارشان را طوری تزئین می‌کنند که انگار بخشی از خودشان و حتی شاید خانه‌شان است. حتما شما هم احساس کرده‌اید که وقتی کنار میز این آدم‌ها می‌ایستیم، پر از انرژی و انگیزه و شادی می‌شویم. بعضی‌ها هم هستند که چندان علاقه‌ای به قشنگ کردن میز کارشان ندارند، حالا ممکن است هر دلیلی داشته باشند؛ یک عده‌شان می‌گویند که کارشان را دوست ندارند، علاقه‌ای هم به زیبا کردن محیط کارشان ندارند. بعضی‌هاشان می‌گویند قشنگ کردن میز کار یک جورهایی لوس‌بازی و بچه‌بازی است و محیط کار باید خشک و جدی باشد. بعضی‌هاشان خیلی دوست دارند این کار را بکنند، اما جا و فضای کافی برای قشنگ کردن میز کارشان ندارند. عده‌ای هم کلا حوصله‌ی این کارها را ندارند و و و…

اما خب، با همه‌ی این داستان‌ها، شاید باز هم بتوانیم با یک چیدمان متفاوت یا با چند گل و گیاه ارزان‌قیمت یا حتی یک ماگ رنگی و شاد، تغییر مثبت و حال‌خوب‌کنی در محیط کارمان ایجاد کنیم. 

 

بچه‌های استودیوی ما هم آدم‌های خوش‌ذوقی هستند. هر کدام‌‌ ما کارهایی برای زیباسازی میز کارمان انجام داده‌ایم. مثلا نیما کلی ماشین دکوری جلوی خودش چیده است، مسعود با لگو ماکت درست کرده و آن را گذاشته است کنار یک ماکت دیگر از یک فولکس قدیمی روی میزش، امیر هر چند وقت یک بار سازه‌های لگویی می‌سازد و در جاهای مختلف قرارشان می‌دهد. یا من زیرلیوانی، جامدادی دست‌ساز خودم و چند چیز دکوری بامزه روی میزم گذاشته‌ام، روی شیشه‌ی جلوی خودم یک ریسه از عکس‌های دوست‌داشتنی آویزان کرده‌ام و یک گلدان زیبا کنار دستم است. لادن یک جامدادی و زیرلیوانی و لیوان قشنگ کنار دست خودش گذاشته است. 

ما حتی به خود استودیو هم فکر می‌کنیم و بر خلاف نظر بعضی‌ها که می‌گویند لوازم تزئینی و دکوری گران است، با ابزار و چیزهای خیلی ساده مثل کاغذ اوریگامی یا اسباب‌بازی‌های ساده و مدادرنگی قسمت‌هایی از اینجا را زیبا کرده‌ایم. به دیوار، قاب عکس شخصیت‌های محبوب‌مان را زده‌ایم و کنار پنجره‌ها کلی گل و گیاه چیده‌ایم و هی تکثیرشان می‌کنیم تا بالاخره یک جنگل درست و حسابی کنار خودمان داشته باشیم. راستش را بخواهید رسیدگی به قشنگی استودیو واقعا حس و حال خوبی به ما می‌دهد و کار و سختی‌های گاه‌به‌گاهش را برای‌مان آسان می‌کند. هر وقت هم که این قشنگی‌ها بخواهند برای‌مان تکراری یا عادی شوند،  دست به کار یک حرکت خلاقانه‌  جدید می‌شویم.

 

همه‌ی این حرف‌ها را زدیم که بگوییم واقعا حیف است که میز کار زیبای آدم‌های خوش‌ذوق اطراف‌مان دیده نشود و این ویژگی خوب به افراد بیشتری نرسد، بنابراین همراه با چند تا از دوستان خیلی خوب‌مان در ژاکت، جیبیت، صباایده، کاربانک، چیلیوری، تپسل، و یک عالمه دوست دیگر، تصمیم گرفته‌ایم که کمپینی هم با نام میز کار من راه‌ بیندازیم. ماجرای کمپین از این قرار است که ما و چند شرکت دیگر، از همه‌ی همکاران‌ و آدم‌های دور و برمان درخواست می‌کنیم که اگر میز کار خاص و زیبا و خلاقانه‌ای دارند، از آن عکس بگیرند و در اینستاگرام با هشتگ #میزکارمن به اشتراک بگذارند. ما هر روز بعضی از این عکس‌ها را در قسمت استوری پیج استودیو گروسیان به نمایش می‌گذاریم و در روز ۳۰ آبان یک قرعه‌کشی انجام می‌دهیم و به تعداد شرکت‌هایی که در این کمپین به ما پیوستند، چند نفر را انتخاب می‌کنیم و هر شرکت به یکی از این آدم‌های خوش‌ذوق جایزه می‌دهد. در کنار این کار، هر شرکت به انتخاب خودش به همه‌ی اعضای تیمش هم هدیه می‌دهد.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید به آدرس کمپین میز کار من سر بزنید. منتظر عکس‌های قشنگ‌تان از میز کار قشنگ‌ترتان هستیم. هشتگ #میزکارمن یادتان نرود! :)

قهرمان #کاپارات شو!

جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه و مسابقه آپارات ورزشی

پانته‌آ کماسی

چند دقیقه آخر بازی بود و نفس‌های یک ملت درون سینه حبس؛ سکوت آن‌قدر زیاد بود که صدای ضربان قلب اطرافیان را می‌شد شنید... چند ثانیه‌ی تاریخی و گللللللل! در کثری از ثانیه تمام نفس‌های حبس شده به فریاد خوش‌حالی تبدیل شد و دیگر هیچ‌کداممان سر از پا نمی‌شناختیم! جدی جدی صدرنشین گروه مرگ شدیم؛ برد شیرین‌تر از قند تیم‌ملی بر همه‌ی ما مبارک! 

قبل از شروع جام‌جهانی، ما در کنار بچه‌های فنی آپارات، صبا‌ایده، فیلیمو و صباویژن، یک بازی هیجان‌انگیز هم برای شما طراحی کردیم؛ #کاپارات! اکه البته هم‌زمان با جام‌جهانی شروع شد.

#کاپارات یک مسابقه‌ست که می‌توانید در آن، اطلاعات فوتبالی‌‌تان را محک بزنید و جایزه‌های باحال بگیرید، جایزه‌هایی مثل:

  • ۵ پیراهن اورجینال تیم‌ملی با اسم و شماره دل‌خواه
  • ۵ نیم سکه
  • ۵ سکه تمام
  • ۵ پلی استیشن ۴ باندل فیفا
  • جایزه ویژه: سفر به جام ملت‌های آسیا
  • و ۱۵۰ اشتراک یک‌ماهه‌ی فیلیمو

پس برای درو کردن جایزه‌ها، شما هم زودتر دست‌به‌کار بشوید!
راستی! به‌زودی از پشت صحنه بازی #کاپارات و داستان متولد شدنش بیش‌تر برای‌تان تعریف خواهیم‌کرد.

یک سالگی‌ات مبارک نیما عمرانی

ساره موسوی

امروز، نیما عمرانی یک ساله شد، البته در استودیو گروسیان!

داشتن یک هم تیمی باهوش، سخت کوش و خوش اخلاق یکی از لذت بخش‌ترین قسمت‌های زندگی کاری همه است. ما هم از اینکه هم تیمی‌ای مثل نیما عمرانی را کنار خودمان داریم، بسیار خوشحالیم و به وجودش افتخار می‌کنیم.

با یک ساله شدن نیما عمرانی، تصمیم گرفتیم که یک سنت جالب را هم در استودیو گروسیان آغاز کنیم. از این به بعد می‌خواهیم با یک ساله شدن هر یک از اعضای تیم، عکسی از آن‌ها را روی یکی از دیوارهای استودیو، به عنوان یادگاری قرار دهیم و بگذاریم این عکس تا همیشه، حتی اگر زمانی، به هر دلیلی، آن فرد دیگر در کنار ما نبود، بر روی دیوار باقی بماند. می‌خواهیم این دیوار پر از عکس کسانی شود که با حضور و کمکشان، عمیق‌ترین تاثیرات را روی تیم و کارهایمان گذاشته‌اند، می‌خواهیم برای همیشه به یادشان و قدردانشان باشیم.

garousian-blog-omrani-birthday.jpg (61 KB)

نیمای عزیز،
یک سالگی‌ات مبارک!
امیدواریم سال‌های سال، تو را در کنار خودمان داشته باشیم...

سال از نو، کار از نو

ساره موسوی

پس از گذراندن تعطیلاتی دلچسب و انرژی بخش، ما دوباره اینجا هستیم، آماده ی آماده، برای کار بیشتر، تلاش بیشتر و موفقیت های بیشتر. امیدواریم که سال جدید کاری، برای همه، سرشار از اتفاقات خوب، خوشایند و دوست داشتنی باشد.

سال نو مبارک

استودیو گروسیان

آیکون‌های طبیعت دوست

ساره موسوی

از شنبه که هفته درختکاری آغاز شد، ما هم دل توی دلمان نبود که به مناسب این هفته پر از امید، آیکون‌هایی درختی طراحی کنیم تا بهانه‌ای بسازیم برای یادآوری اهمیت این کار بزرگ. آخر این هفته هم در کنار گروهی از دوستانمان، دست به کار کاشتن درخت‌های واقعی خواهیم شد. امیدواریم که بتوانیم اثری هر چند کوچک، اما مفید، بر دنیای اطرافمان بگذاریم.

اگر علاقه مند هستید، می‌توانید ست آیکون‌های درخت را به صورت وکتور، دانلود نمایید. 

آخر هفته ای که گذشت و طراحی آیکون میدان آزادی

ساره موسوی

حتما یادتان هست که ما تصمیم گرفته بودیم با هدف تولید محتوای بومی، هر آخر هفته را به یک پروژه کوتاه تفریحی اختصاص دهیم که هم با موضوع کاری‌مان هماهنگ باشد و هم حس و حالی متفاوت و انرژی بخش برای هفته پر کار بعدی ایجاد کند.

آخر هفته گذشته هم تصمیم گرفتیم آیکون میدان آزادی تهران، یکی از بناهای بی‌نظیر و پر‌آوازه ایرانی را طراحی کنیم. مثل مطلب قبلی، شما عزیزان می‌توانید این آیکون را به صورت وکتور و رایگان دانلود نمایید. امیدواریم که لذت ببرید. منتظر نظرات و پیشنهادات‌تان برای پروژه آخر هفته‌ای بعدی هستیم.