معرفی استودیوهای خلاق طراحی وب و موبایل [1]

قسمت اول - Tubik Studio

لادن شاپورزاده

مدتی بود که می‌خواستم تعدادی از استودیوهای مورد علاقه‌ی خودمان را به شما معرفی کنم. استودیوهای خلاقی که ما را حسابی به وجد می‌آورند و سرمان را پر از ایده‌های خوب می‌کنند. راستش تعداد این استودیوها زیاد بود، به همین خاطر تصمیم گرفتم که در چند مطلب مجزا به معرفی‌شان بپردازم. خب، برویم سراغ اولین استودیو: 

۱. Tubik Studio

لوگو استودیو tubik

این استودیو اولین رتبه را در میان استودیوهای مورد علاقه‌ی ما دارد. دفتر آن در کشور اکراین فعالیت می‌کند و خدماتی چون طراحی UI/‌UX برای اپ موبایل و وب‌سایت، پیاده‌سازی و توسعه، طراحی گرافیک، موشن گرافیک، طراحی لوگو و برندینگ ارائه می‌دهد. 

اگر سری به پیج دریبل استودیو ‌Tubik بزنید، مثل ما از خلاقیت و تنوع در گرافیک و طراحی کارهاشان به وجد می‌آیید و قلب‌تان حسابی به تاپ‌تاپ می‌افتد. 


tubik-01.jpg (94 KB)
tubik-05.jpg (104 KB)
business_card_app_animation_tubik.gif (1.93 MB)
home_budget_app_interaction_animation_tubik.gif (639 KB)
navigation_in_ui_animation_tubik.gif (7.50 MB)
tubik-03.jpg (77 KB)
web_ui_design_tubik.jpg (270 KB)

از ویژگی‌های جالب دیگر Tubik Studio این است که در کنار کار اصلی‌اش، برای اعضای تیم خود برنامه‌های فوق العاده متنوعی هم دارد؛ از کلاس یوگای صبحگاهی، بازی در وقت ناهار، ورک‌شاپ طراحی با دست و اسکچ، رنگ‌شناسی و عکاسی گرفته تا دورهمی‌های خودمانی و فیلم دیدن‌های گروهی و کلاس‌های آکادمیک طراحی وب و اپلیکیشن. این برنامه‌ها هم باعث تنوع در کار و فعالیت‌ اعضای تیم‌شان می‌شود و هم باعث ارتقا و بهبود هرچه بیشتر مهارت‌های آن‌ها. 

از فضای کارشان هم که هرچه بگویم، کم گفته‌ام! یک استودیو پر از رنگ‌های هیجان انگیز، گل‌ها و گیاه‌های زیبا، آرت‌ورک‌های خلاقانه‌ بر روی در و دیوار و و و. «اگر شما بودید، عاشقش نمی‌شدید؟!» 


tubik-06.jpg (60 KB)
tubik-07.jpg (82 KB)
tubik-08.jpg (74 KB)
tubik-10.jpg (97 KB)

جالب است بدانید که برای طراحی لوگوی استودیو از سگ کوچکی که بیشتر اوقات در آن‌جا مشغول شیطنت و بازی کردن است الهام گرفته‌اند!

راستی Tubik یک وبلاگ عالی هم دارد که کلی مطلب تخصصی و مفید در رابطه با خدماتش می‌نویسد و من به شدت توصیه می‌کنم که حتما دنبالش کنید. 

بگذارید بیشتر از این چیزی نگویم و شما را دعوت کنم که سری به وب‌سایت و پیج اینستاگرام این استودیو بزنید و تمام حرف‌هایی که زدم را خودتان با دل و جان احساس کنید.

اشتراک‌گذاری
نظر خود را با ما در میان بگذارید