داستان بازطراحی گرافیک وب سایت sib.ir

ساره موسوی

وب سایت Sib.ir، مکانی است برای معرفی و فروش آثار عکاسان ایرانی. در این وب سایت، شما می‌توانید عکس‌های محبوبتان را با قیمتی مناسب و همراه با امضاء هنرمند و گواهی اصالت اثر، خریداری کرده و در قاب مورد نظرتان، در منزل تحویل بگیرید. 

استودیو گروسیان، بازطراحی و پیاده سازی Front-end  این وب سایت را بر عهده داشت. 

در طراحی جدید، سعی شده است که علاوه بر هنری نشان دادن فضای وب سایت، عکس‌ها نیز بهتر دیده شوند و در اندازه اصلی خود (مربع، مستطیل، پانوراما و...) به شکل پازلی و با چیدمان مناسب، کنار هم قرار بگیرند و توجه بیشتری را به سمت خود جلب کنند.

صفحه معرفی هنرمندان، به شکل بهتری ساماندهی شده است. در این بخش، فهرست منظمی از تصاویر عکاسان دیده می‌شود که با کلیک کردن بر روی هر کدام از آن‌ها، وارد صفحه هنرمند شده و به سادگی می‌توانید بیوگرافی، آلبوم‌ها و آخرین آثار فرد مورد نظر را مشاهده نمایید.

از ویژگی‌های دیگر طراحی جدید، آسان شدن فرآیند سفارش است. در این بخش، می‌توانید تصاویر را با وضوح بیشتری مشاهده نمایید و در صورت تمایل به خرید یک یا چند اثر، به آسانی و در چند مرحله کاملا شفاف، منظم و ساده، آن‌ها را سفارش دهید.

صفحه معرفی اثر، از مهم‌ترین بخش‌های وب سایت است. در این قسمت، پیش زمینه‌ای تیره طراحی کردیم، تا عکس بر روی آن بهتر دیده شود و حالتی به وجود بیاید که گویی عکس بر روی یک دیوار قرار گرفته است. کدنویسی این بخش از وب سایت نیز به شکلی انجام شده است که اندازه عکس در هر دستگاهی، به بهترین حالت دیده می‌شود. 

وب سایت Sib.ir، ریسپانسیو طراحی شده است و سئو و ساختار کدنویسی سایت هم کاملا بهینه است. برای اثبات این موضوع، کافیست کلمه تابلو عکس را در گوگل جستجو کنید تا آدرس وب سایت سیب را در نتایج اولیه مشاهده نمایید.

@garousian_ir 

https://goo.gl/qUMCdG

اشتراک‌گذاری
نظر خود را با ما در میان بگذارید