طراحی کمپین تبلیغاتی صباویژن، به مناسبت ماه رمضان

ساره موسوی

مدتی قبل، شرکت صباویژن تصمیم گرفته بود تا به مناسبت ماه مبارک رمضان، کمپین فروش ویژه تبلیغات اینترنتی راه اندازی کند و انجام این پروژه را به تیم ما سپرد. 


حتما می‌دانید که سایت‌های کمپینی، معمولا به دلیل کوتاهی وقت، طراحی و اجرای ضعیفی دارند که این مسئله، هم به برند برگزار کننده کمپین آسیب می‌زند و هم نمی‌گذارد به اندازه‌ای که برای کمپین هزینه شده است، بازخورد خوبی دریافت شود. اما ما با همبستگی و تلاش بی وقفه تیم خود، توانستیم کمپینی طراحی کنیم که علاوه برای طراحی و اجرای حرفه‌ای، بازخورد بسیار خوب و در نتیجه رضایت مشتری را به دنبال داشته باشد.


اگر واقعیتش را بخواهید، ما برای طراحی و اجرای Front-End  این وب سایت، تنها چند روز فرصت داشتیم و باید سایت را برای روز اول ماه رمضان آماده می‌کردیم. بنابراین در فرصت کوتاه باقی مانده، یک جلسه ایده پردازی برگزار کرده و سرانجام تصمیم گرفتیم صفحه فرود یا Landing Page را با ترکیبی از المان‌های مخصوص سفره افطار و ابزارهایی که ممکن است هر روز در فضای دیجیتال مورد استفاده قرار گیرند، شروع کنیم. بنابراین هم زمان با طراحی سایت، عکاسی از المان‌های سفره افطار ایرانی، مثل نان سنگک، خرما، چای و ابزار مورد نیاز دیگر، توسط همکار عزیزمان، آقای حامد موسوی آغاز شد. تیم Front-End، آقای نیما عمرانی و مرتضی هشترودی نیز به صورت هم زمان و موازی، اجرای سایت را به عهده گرفتند. 


در بخش اول سایت، سعی کردیم علاوه بر استفاده از المان‌های مرتبط، از انیمیشنی جذاب و پر هیجان استفاده کنیم تا کاربر را با این واقعیت مواجه کنیم که این صفحه حامل خبر بسیار مهمی است. انیمیشن به شکلی طراحی شد که ضمن اسکرول، المان‌های مختلف سایت، حرکت کرده و باعث می‌شدند مخاطب ارتباط خوبی با وب سایت برقرار کند. 


در بخش دوم وب سایت، جدول بزرگی طراحی کردیم که به شکلی شفاف، برنامه‌های مختلف تبلیغاتی صباویژن را معرفی کند. بخش‌های دیگر سایت را نیز به معرفی مختصر خدمات صباویژن اختصاص دادیم. در هر بخش از وب‌سایت، به فراخور نیاز و گرافیکی که داشت، از انیمیشنی خاص و توجه برانگیز استفاده کردیم. همچنین بخشی را نیز به توضیحات مختصری در مورد مجموعه اختصاص دادیم تا کاربرانی که با شرکت صباویژن آشنایی ندارند هم بتوانند به شناختی کافی از مجموعه برسند.


در حال حاضر، علاقه مندیم که اعلام کنیم با توجه به این که گستره خدمات ما در زمینه دیجیتال وسیع تر و ظرفیت تیم اجرایی‌مان هم بیشتر شده است، این امکان را پیدا کرده‌ایم که در زمان‌هایی کوتاه، کمپین ‌های تبلیغاتی شما عزیزان را از مرحله ایده‌پردازی تا پیشنهاد اسلوگان، کپی رایتینگ، طراحی صفحات تعاملی و طراحی ست بنرهای تبلیغاتی اجرا کنیم. در صورت تمایل، می‌توانید از طریق صفحه تماس وب سایت استودیو گروسیان، با ما ارتباط برقرار کنید.

@garousian_ir 

https://goo.gl/TLYoPC

اشتراک‌گذاری
نظر خود را با ما در میان بگذارید