از میز کار من چه خبر؟

گزارشی از پایان کمپین میز کار من

ساره موسوی

کمپین میز کار من هم با همه‌ی هیجاناتش تمام شد و برنده‌ی قرعه‌کشی ما هم جایزه‌‌اش را گرفت.  هنوز تعدادی از حامیان کمپین، هدیه‌ی برنده‌های قرعه‌کشی را اعلام نکرده‌اند و ما منتظر نتایج هستیم. 

کمپین میز کار من، اولین کمپینی بود که خود خودمان شروعش کردیم. حسابی هم پر از لحظه‌های لذت‌بخش از میزهای کار مختلف، آدم‌های مختلف و حس و حال‌های مختلف بود. آدم‌هایی که حتی اگر روی میز کارشان فقط  یک لپ‌تاپ ساده بود، باز هم پر از عشق به میز کارشان بودند و  با کلی ذوق برای ما عکس می‌فرستادند. خلاصه که دوست‌های خوب و مهربان زیادی پیدا کردیم و با کسب و کارهای جدیدی آشنا شدیم. برای کمپین‌های بعدی‌مان هم تجربه‌ی بیشتری به دست آوردیم و حالا سرمان پر از ایده‌های جالب است. 

خیلی‌ها می‌پرسیدند که چرا قرعه‌کشی انجام دادید؟ یا چرا به بهترین میز هدیه ندادید؟ و… راستش همان اول هم گفته بودیم که اصلا مسابقه‌ای در کار نبود، بلکه هدف ما از این کمپین این بود که بیشتر به میز کارمان توجه کنیم، آدم‌هایی که این قسمت از جهان‌شان (میز کارشان) را دوست دارند کنار هم جمع کنیم و بتوانیم به رسم یادبود به یکی از آن‌ها هدیه‌ای سمبلیک بدهیم. 

در پایین متن می‌توانید عکس هدیه‌هایی را که برای بچه‌های استودیو و برنده‌ی قرعه‌کشی در نظر گرفته بودیم، ببینید. 

 

مجید

 

نیما

 

لادن

 

امیر

 

نیما

 

لادن

 

مجید

 

امیر

 

مجید

 

برنده

 

خوشحال می‌شویم نظرتان را در مورد کمپین میزکارمن بدانیم و پیشنهاد‌هایتان را برای کمپین‌های بعدی بشنویم. 

اشتراک‌گذاری
نظر خود را با ما در میان بگذارید