Deprecated: __autoload() is deprecated, use spl_autoload_register() instead in /home/sianir/domains/garousian.ir/public_html/core/phpmailer/PHPMailerAutoload.php on line 45
وقتی از مجید حرف می‌زنیم، از که حرف می‌زنیم؟

وقتی از مجید حرف می‌زنیم، از که حرف می‌زنیم؟

ساره موسوی

مجید چند ماهی می‌شود که به جمع ما پیوسته است و در طراحی UI و UX کمک‌مان می‌کند. راستش اوایل فکر می‌کردیم ماندگار نباشد و زود از پیش‌مان برود، اما به مرور زمان، بیشتر و بیشتر با هم اخت شدیم و حالا او یکی از بچه‌های دوست‌داشتنی تیم‌مان است. 

مجید ۳۲ ساله است و اهل  استان گلستان. او از ۳۰ سالگی به تهران آمد و زندگی‌ مستقلی را شروع کرد. بودن در طبیعت، حسابی آرامش می‌کند. از آن پسرهای فوتبالی فوتبالی است و باید حواس‌مان باشد که جلوی او از تیم آرسنال چیز بدی نگوییم. غیر از فوتبال، به بازی‌های ویدئویی هم خیلی علاقه دارد و یکی از آرزوهایش ساخت یک بازی واقعگرا با دنیایی عجیب و مرموز و اسرارآمیز است. اگر این بازی را بسازد که خودم طرفدار سرسختش می‌شوم! :)

از ویژگی‌های شخصی که بگذریم، خلاقیت مجید توی کار، همیشه ما را به ذوق می‌آورد. او روز به روز بیشتر خودش را به ما ثابت می‌کند و ما هم حسابی خوشحالیم از داشتن یک دوست و همکار نوآور و بااستعداد در کنارمان.

اشتراک‌گذاری
نظر خود را با ما در میان بگذارید