روزهای جلسه‌ای

ساره موسوی

از این به بعد می‌خواهیم در کنار نوشتن از کارها و پروژه‌های مختلف استودیو، گاهی هم از حال و هوای اعضای تیم برایتان بنویسیم. می‌خواهیم ما را باز هم از نزدیک‌تر ببینید و بشناسید. بیایید با اتفاقات جالب دیروز شروع کنیم.

اصلا روی بعضی از روزها، فقط و فقط باید یک اسم گذاشت: "روزهای جلسه‌ای". دیروز هم برای مسعود گروسیان یکی از این روزهای پر جلسه بود، پر از جلسه و گرم گرم گرم. اما خسته شدن، از این سر تهران به آن سر تهران رفتن، از گرمای شدید پختن و گلو درد به خاطر کلی حرف زدن ارزشش را داشت، چون جلسه‌های دیروز پر از نتایج خوب بودند و در آخر، مسعود گروسیان با یک لبخند رضایت به استودیو برگشت.

اولین جلسه با شرکت صباویژن، بزرگ‌ترین شرکت‌ تبلیغاتی آنلاین ایران بود. ما مدت زیادی است که با شرکت صباویژن همکاری می‌کنیم و تا به حال چند پروژه موفق را با یکدیگر رقم زده‌ایم؛ از بازطراحی سایت صباویژن گرفته تا طراحی کمپین‌های مختلف تبلیغاتی که آخری‌شان کمپین 360 درجه است. در مورد طراحی و اجرای کمپین تبلیغات آنلاین 360 درجه در یک پست دیگر، مفصل خواهیم نوشت. 

جلسه دوم با مشتری خوب دیگرمان، شرکت پاک‌تاب، بزرگترین تولید کننده ظروف IML بود. شرکت پاک‌تاب برای برندهای معروفی مثل کاله، پگاه و بهروز، این ظرف‌های به خصوص را تولید می‌کند. IML ها ظرف‌هایی هستند که لیبل محصولات مختلف یک شرکت، با دستگاهی خاص، روی بدنه‌شان ذوب شده و به خوردشان می‌رود. 

جلسه سوم، جلسه مشاوره با یک مشاور اقتصادی بود. به نظر مسعود گروسیان، کمک گرفتن از مشاور اقتصادی باعث می‌شود که بتواند تصمیم‌های مدیریتی و استراتژیک بهتری بگیرد و قدم‌های درست‌تری بردارد. همچینین مشاور اقتصادی کمک می‌کند که اعضای تیم بتوانند بهتر با یکدیگر همفکری و همکاری کرده و برای رویکردهای جدید استودیو و بالا بردن کیفیت خدمات به مشتریان، بهتر تصمیم گیری کنند. 

جلسه چهارم در مورد بازطراحی یک سرویس معتبر بود. فعلا در حال انجام رایزنی‌ها برای طراحی جدید هستیم و در صورت خوب پیش رفتن همه کارها، به زودی در مورد طراحی این سایت هم برایتان خواهیم نوشت.

جلسه پنجم و آخرین جلسه هم با دوستان خوب پیکسلی‌مان در استودیو پیکسل برگزار شد. در این جلسه در مورد سایت خبری جدیدی که دوستانمان طراحی کرده‌اند، صحبت کردیم و قرار شد از هفته آینده، توسعه Front-end و Back-end این وب سایت را شروع کنیم.

هر هفته‌ی ما، پر از این روزهای جلسه‌ای است. بعضی از جلسه‌ها نتایج خوبی به دنبال ندارند و بعضی‌ها مثل امروز، پر ثمر هستند. منتظر ما باشید تا از جلسات و اتفاقات جالب استودیو گروسیان باز هم برایتان بنویسیم.

@garousian_ir 

https://goo.gl/YiFroK

اشتراک‌گذاری
نظر خود را با ما در میان بگذارید